اهدای 25 دستگاه یخچال به نیازمندان سیاهو
اهداي 25 دستگاه يخچال به نيازمندان سياهو
با همکاری ستاد کنگره بین المللی امام سجاد (ع) و خیرین محقق شد؛

اهدای 25 دستگاه یخچال به نیازمندان سیاهو

جمالي گفت: با همکاري و مشارکت ستاد کنگره بين المللي امام سجاد (ع) و خيرين، تعداد 25 دستگاه يخچال به خانواده‌هاي ايتام و نيازمندان تحت حمايت کميته امداد در مناطق محروم سياهو اهدا شد.
شناسه خبر : 18702 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

نصیر جمالی، رئیس کمیته امداد سیاهو در گفتگو با ستاد ارتباطات(فهما) از استان هرمزگان عنوان کرد: پیرو رایزنی این نهاد با ستاد کنگره بین المللی امام سجاد (ع) و همکاری خیرین، یخچال موردنیاز تعدادی از خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد سیاهو تأمین شد.


وی افزود: تعداد 25 دستگاه یخچال به ارزش 82 میلیون تومان با همکاری ستاد کنگره بین المللی امام سجاد (ع) و مشارکت خیرین تهیه و به خانواده ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم سیاهو اهداء شد.


رئیس کمیته امداد سیاهو یادآور شد: هم‌اکنون تعداد یک هزار و 380 خانوار تحت حمایت کمیته امداد سیاهو هستند و بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده حدود 150 خانواده فاقد لوازم سرمایشی بوده و یا لوازم آنان فرسوده و غیرقابل استفاده است که این نهاد به‌منظور تأمین این میزان لوازم ضروری زندگی علاوه بر منابع مالی خود، نیاز به مشارکت خیران دارد.


این مقام مسئول گفت: خیران عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد و یا با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب بر روی تلفن همراه، در تأمین لوازم زندگی و رفع نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در منطقه سیاهو همکاری و مشارکت کنند.