تشریح برنامه های کانون راه ولایت روستای چراغ سوز ویژه هفته وحدت
تشريح برنامه هاي کانون راه ولايت روستاي چراغ سوز ويژه هفته وحدت

تشریح برنامه های کانون راه ولایت روستای چراغ سوز ویژه هفته وحدت

احمدي گفت: به مناسبت سالروز ولادت فرخنده پيامبر رحمت و مهرباني حضرت محمد(ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، برنامه هاي متنوعي در کانون فرهنگي هنري راه ولايت روستاي چراغ سوز بخش سندرک شهرستان ميناب برگزار مي شود.
شناسه خبر : 17814 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

« محمد احمدی »، مدیر کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک شهرستان میناب در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: برنامه های هفته وحدت کانون راه ولایت با توجه به شرایط کرونایی ازجمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین با بهره گیری از فضای مجازی اجرا خواهند شد.

 

وی افزود: ویژه برنامه های هفته وحدت کانون فرهنگی هنری راه ولایت در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و ویژه گروه های سنی کودک و نوجوان و جوان طراحی شده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راه ولایت روستای چراغ سوز بخش سندرک شهرستان میناب به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: بیان منقبت و فضایل رسول الله(ص) و امام صادق(ع) در قالب جشن هفته وحدت همراه با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی از شاخص ترین برنامه هاست.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان پایه اول و دوم متوسطه می توانند در رابطه با سیره پیامبر(ص) فیلمی دو دقیقه ای تولید و به در فضای مجازی به کانون فرهنگی هنری راه ولایت ارسال کنند.

 

احمدی افزود: مسابقه حفظ پنج حدیث به همراه معانی آن و ضبط و ارسال آن در قالب کلیپ نیز ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول پیش بینی شده است.

 

وی از مسابقه نقاشی و ساخت کلیپ تبریک هفته وحدت به عنوان دیگر برنامه های کانون نام برد و عنوان کرد: علاقه مندان رشته نقاشی باید عکس نقاشی خود را و در بخش ساخت کلیپ نیز کلیپ تولیدی 20 ثانیه ای خود را از طریق فضای مجازی به کانون ارسال کنند.

 

این فعال فرهنگی مذهبی به تشریح رشته های بخش ورزش پرداخت و گفت: در این بخش دو رشته روپایی و دومیدانی تدارک دیده شده است که در علاقه مندان جهت شرکت در رشته روپایی باید فیلم سه دقیقه ای روپایی زدن منظم را ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه مسابقات رشته دومیدانی نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، افزود: کانون فرهنگی هنری راه ولایت به برترین های هر رشته جوایز ارزنده ای اهدا خواهد کرد.