تولیدات محتوایی متناسب با مناسبت‌های دینی در فضای مجازی توزیع شد
توليدات محتوايي متناسب با مناسبت‌هاي ديني در فضاي مجازي توزيع شد
مدیرکانون شهید اسحق پایان روستای «تازیان بالا»:

تولیدات محتوایی متناسب با مناسبت‌های دینی در فضای مجازی توزیع شد

مدير کانون فرهنگي و هنري شهيد اسحق پايان روستاي «تازيان بالا» گفت: توليدات محتوايي متناسب با مناسبت‌هاي ديني در فضاي مجازي توزيع شد.
شناسه خبر : 17688 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(غهما) از استان هرمزگان، «غلامرضا پالیک» ظهر امروز (30 مهرماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، با ذکر این نکته که عزاداری‌های ماه محرم در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: کانون شهید اسحق پایان سه روز را برای عزاداری اربعین در نظر گرفته بود و در این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برگزار شد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های کانون برای اواخر ماه صفر، عنوان کرد: برگزاری مسابقات مختلف و انتشار زیارت عاشورا در فضای مجازی از جمله این اقدامات است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید اسحق پایان روستای «تازیان بالا» با ذکر این نکته که برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا با حضور جوانان عضو کانون برگزار و خاطره‌های عملیات‌های دفاع مقدس در این نشست‌ها تشریح شد. تولیدات محتوایی مختلفی نیز در این زمینه در فضای مجازی روستا به اشتراک گذاشته شد.

 

پالیک ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه تنیس، نامگذاری ایام هفته به نام شهیدان روستا و انتشار وصیت‌نامه آن‌ بزرگواران در فضای مجازی روستا از دیگر اقدامات انجام شده در هفته دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های عید غدیر در کانون شهید اسحق پایان روستای تازیان بالا، خاطرنشان کرد: به مناسبت این عید از سادات روستا تقدیر شد و اقدام به عطر افشانی بارگاه امام زاده سادات کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید اسحق پایان روستای «تازیان بالا» با ذکر این نکته که گفتمان دینی با موضوع غدیر برگزار شد، ادامه داد: راه‌اندازی کاروان شادی به همراه پرچم امام علی (ع) با وسیله نقلیه شخصی، برگزاری مسابقه نقاشی، ساخت کلیپ و مولودی‌خوانی با موضوع غدیر از دیگر اقدامات انجام شده به مناسبت عید غدیر در این کانون فرهنگی و هنری است.

 

پالیک با اشاره به اجرای سه مرحله طرح رزمایش همدلی مومنانه، افزود: در هر مرحله بیش از 130 بسته معیشتی میان نیازمندان روستا توزیع شد.  

 

وی با ذکر این نکته که از 27 نفر از اعضای کانون فعال در حوزه‌های فرهنگی و هنری تقدیر شد، گفت: به مناسبت اعیاد شعبان و قربان 6 راس گوسفند قربانی و در میان نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید اسحق پایان روستای «تازیان بالا» اظهار کرد: همایش عفاف و حجاب در هفته عفاف و حجاب برگزار شد؛ که با استقبال خوب بانوان روستا روبرو شد.

 

پالیک ادامه داد: مسابقه «چرا من حجاب را انتخاب کردم» نیز به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار و از پنج نفر برتر، تقدیر شد.

 

وی با اشاره به ضد عفونی معابر عمومی روستا توسط 12 نفر از اعضای کانون، عنوان کرد: سعی کردیم در تمام فعالیت‌ها، همکاری سازنده‌ای با پایگاه مقاومت بسیج و طرح تحول محلات داشته باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید اسحق پایان روستای «تازیان بالا» با اشاره به پخت نان رایگان به مدت 2 روز در روستا، گفت: بیش از 400 پرس غذای گرم نیز بین مردم روستا توزیع شد.