با همکاری کانون جهاد ولایت، ۳ نفر از چنگال اعتیاد رهایی یافتند
با همکاري کانون جهاد ولايت، ۳ نفر از چنگال اعتياد رهايي يافتند
مدیر کانون جهاد ولایت قلعه قاضی:

با همکاری کانون جهاد ولایت، ۳ نفر از چنگال اعتیاد رهایی یافتند

مدير کانون جهاد ولايت قلعه قاضي گفت: با انجام اقدامات فرهنگي موفق شديم که ۳ نفر از افراد محله را از چنگ اعتياد نجات دهيم.
شناسه خبر : 17685 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، «راضیه شیخی» ظهر امروز (29 مهرماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس با ذکر این نکته که اغلب فعالیت‌های دفرهنگی و هنری کانون در فضای مجازی انجام می‌شود، اظهار کرد: سعی داشتیم در دوران کرونا با برگزاری مسابقات مختلف شور و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.

 

وی عنوان کرد: مسابقات نقاشی، کاردستی و دکلمه خوانی از جمله مسابقاتی است که پس از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و با شرکت بیش از 100 نفر برگزار شد.

 

 مدیر کانون جهاد ولایت قلعه قاضی با اشاره به انتشار محتوای آموزشی دینی در فضای مجازی، بیان داشت: همزمان با مناسبت‌های مختلف مذهبی کیلیپ‌ها، موشن‌گرافی و عکس نوشته‌های مختلفی در فضای مجازی کانون منتشر می‌شد که با استقبال خوب جوانان روبرو می‌شد.

 

شیخی با اشاره به میزبانی هرمزگان در کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع)، تصریح کرد: در زمان برگزاری این کنگره، هر هفته به تشریح و تفسیر صحیفه سجادیه می‌پرداختیم.

 

وی با ذکر این نکته که جلسات بصیرتی و فرهنگی مختلفی توسط کانون برگزار شده است، مطرح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف از جمله کلاس‌های تقویتی دروس دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های کانون جهاد ولایت است.

 

مدیر کانون جهاد ولایت قلعه قاضی با اشاره به توزیع مواد ضد عفونی و ماسک در میان خانواده‌های نیازمند، ابراز داشت: به وسیله 12 نفر از افراد کانون مسجد، کارگاه دوخت ماسک ایجاد و به صورت میانگین هر روز بیش از 80 ماسک تهیه شد.

 

شیخی با ذکر این نکته که البسه‌های مختلف در میان نیازمندان منطقه توزیع شد، اظهار کرد: دو سری رزمایش همدلی مومنانه در محله برگزار شد که در این قالب بیش از 300 دست غذای گرم و گوشت نذری به دست نیازمندان رسید.

 

وی ضمن تاکید بر فعالیت‌های فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: همایش مبارزه با اعتیاد با حضور مردم بخش قلعه‌قاضی و به میزبانی کانون جهاد ولایت برگزار شد.

 

مدیر کانون جهاد ولایت قلعه قاضی در پایان گفت: با انجام اقدامات فرهنگی موفق شدیم که 3 نفر از افراد محله را از چنگ اعتیاد نجات دهیم.