بخشی از دروس حوزه علمیه برادران قشم به صحیفه سجادیه اختصاص خواهد یافت
بخشي از دروس حوزه علميه برادران قشم به صحيفه سجاديه اختصاص خواهد يافت
مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم:

بخشی از دروس حوزه علمیه برادران قشم به صحیفه سجادیه اختصاص خواهد یافت

حجت الاسلام رحيمي گفت: طلاب در اين مدرسه هشت واحد درسي با موضوع معارف مي گذرانند وه از اين پس بخشي از اين واحدها به صحيفه سجاديه اختصاص خواهد يافت.
شناسه خبر : 17275 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « احسان رحیمی » در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اظهار کرد: طلاب مدارس خواهران و برادران جزیره قشم نیاز به یک دوره آموزشی صحیفه سجادیه دارند.

 

وی افزود: دوره آموزشی صحیفه سجادیه ویژه طلاب باید با حضور اساتید برجسته مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و به صورت مجازی برگزار شود.

 

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم عنوان کرد: طلاب در این مدرسه هشت واحد درسی با موضوع معارف می گذرانند وه از این پس بخشی از این واحدها به صحیفه سجادیه اختصاص خواهد یافت.

 

وی در خاتمه از آمادگی اساتید و طلاب حوزه علمیه قشم جهت همکاری با دبیرخانه کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در راستای اجرای برنامه های علیمی و پژوهشی این رخداد مهم خبرداد.

 

حجت الاسلام و المسلمین « محمد علی لبخندان »، مدیر موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه نیز گزارش جامعی از برنامه های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) را ارائه کرد.

 

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 10 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از ۱۲ تا ۲۵ محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می‌شود.