کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در زمینه معرفی معارف اسلام ناب موفق عمل کرده است
کنگره بين المللي امام سجاد(ع) در زمينه معرفي معارف اسلام ناب موفق عمل کرده است
امام جمعه قشم:

کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در زمینه معرفی معارف اسلام ناب موفق عمل کرده است

حجت الاسلام تارم گفت: دلسوزان اسلام ناب محمدي بايد اين معارف عظيم را در قالب نشست ها، همايش ها و کنگره ها به مردم اقصي نقاط جهان معرفي کنند که کنگره بين المللي امام سجاد(ع) در اين زمينه موفق عمل کرده است.
شناسه خبر : 17274 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « میثم تارم » در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این حرکت عظیم فرهنگی معنوی، اظهار کرد: بخش اعظمی از معارف اسلام ناب در صحیفه سجادیه وجود دارد.

وی با اذعان به اینکه متاسفانه صحیفه سجادیه در بین علمای جهان اسلام و حتی حوزه های علمیه و مدارس دینی ناشناخته و مغفول مانده است، افزود: بسیاری از مراکز علمی و اسلامی با این گنجینه گرانبهای معارف آشنا نیستند.

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: دلسوزان اسلام ناب محمدی باید این معارف عظیم را در قالب نشست ها، همایش ها و کنگره ها به مردم اقصی نقاط جهان معرفی کنند که کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در این زمینه موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه صحیفه سجادیه، گنجی کم نظیر است، ابراز امیدواری کرد که کنگره بین المللی امام سجاد(ع) بتواند روز به روز ابعاد مختلف این گنج را برای بشریت روشن تر سازد.

وی از استمرار کنگره و گذر آن از مرز 10 سالگی را یکی از امتیازات برجسته این حرکت دانست و گفت: ما همه به عنوان خادمان اهل بیت(ع) و سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه خود می دانیم که از هر حرکت ناب در جهت تبیین معارف و اندیشه های اسلامی ازجمله کنگره بین المللی امام سجاد(ع) حمایت کنیم.

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 10 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از ۱۲ تا ۲۵ محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می‌شود.