احیا و ترویج صحیفه سجادیه از ضروریات است
احيا و ترويج صحيفه سجاديه از ضروريات است
امام جمعه بندرخمیر:

احیا و ترویج صحیفه سجادیه از ضروریات است

حجت الاسلام صالحي از صحيفه سجاديه به عنوان گنجيه گرانبهايي ياد کرد و گفت: احيا و ترويج صحيفه سجاديه از ضروريات است.
شناسه خبر : 17149 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « شعیب صالحی » در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اظهار کرد: کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) از کارهای ارزشی.با اخلاص و اثرگذار در سطح بین‌الملل است.

 

وی، اتصال به مجموعه‌ موفق و غنی کنگره و صحیفه سجادیه را فرصتی مغتنم دانست و افزود: از برگزاری جلسه ثابت صحیفه در دفتر و همچنین حوزه علميه خواهران استقبال می‌کنیم.

 

امام جمعه شهرستان بندرخمیر، احیا و ترویج صحیفه سجادیه برای منطقه را لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: اتصال به برنامه کنگره و بهره مندی از قالب محتوایی آن و برنامه‌ ای  صحیفه سجادیه از اولویت های ماست.

 

صالحی گفت: مجموعه های فرهنگی و علمای اهل سنت شهرستان بندر خمیر نیز از برنامه های صحیفه سجادیه استقبال خواهند کرد.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه، افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند ترویج سیره اجتماعی امام سجاد(ع) ازجمله دستگیری از نیازمندان است.

 

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 10 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از ۱۲ تا ۲۵ محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می‌شود.