کلنگ احداث دو واحد مسکونی ویژه نیازمندان در پارسیان به زمین زده می شود
کلنگ احداث دو واحد مسکوني ويژه نيازمندان در پارسيان به زمين زده مي شود
در راستای عمل به سیره اجتماعی امام سجاد(ع)،

کلنگ احداث دو واحد مسکونی ویژه نیازمندان در پارسیان به زمین زده می شود

حجت الاسلام باراني گفت: در راستاي عمل به سيره اجتماعي امام سجاد(ع)، بزودي کلنگ احداث دو باب منزل مسکوني براي نيازمندان در شهرستان پارسيان به زمين زده مي شود.
شناسه خبر : 16999 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « محمد بارانی » در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، با تبریک 10 ساله شدن کنگره، از این رخداد به عنوان اقدامی مبارک و تاثیرگذار نام برد و اظهار کرد: این حرکت در مسیری صحیح انجام شده که تاکنون توفیقات بسیار زیادی را به دنبال داشته است.

 

وی در ادامه به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مرتبط با کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در شهرستان پارسیان اشاره کرد و افزود: تشکیل حلقه های صحیفه سجادیه و برگزاری جلسات ثابت صحیفه در قالب قرارگاه فرهنگی و با محوریت مساجد را دنبال خواهیم کرد.

 

امام جمعه شهرستان پارسیان ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز یک کارگروه تحت عنوان صحیفه سجادیه ایجاد خواهیم کرد تا موارد مرتبط با صحیفه به صورت جدی تر پیگیری و دنبال شود.

 

وی شناخت سیره و منش اهل بیت(ع) به ویژه امام سجاد(ع) و آثار ارزشمند آن حضرت ازجمله صحیفه سجادیه را از ضروریات امروز جامعه دانست و عنوان کرد: متاسفانه تاکنون در این زمینه کار درخور توجهی انجام نشده و یکی از دلایل جولان دادن عرفان های کاذب و انحرافی نیز همین کم کاری هاست.

 

حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: اگرعرفان و مسایل اخلاقی ناب و مورد نیاز روز جامعه را که در صحیفه سجادیه وجود دارد به بهتریت شکل معرفی کنیم، در آن صورت جوان و نوجوان ما جذب عرفان های کاذب نخواهد شد.

 

وی در خاتمه ضمن قدردانی از تقویت بُعد اجتماعی سیدالساجدین در کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، گفت: در راستای عمل به سیره اجتماعی امام سجاد(ع)، بزودی با همکاری خیرین کلنگ احداث دو باب منزل مسکونی برای نیازمندان در شهرستان پارسیان به زمین زده می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی لبخندان مدیر موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه، حجت الاسلام « احمد پهلوانی مدیر اجرایی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و حجت الاسلام دستوار از اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان از اعضای دیدار کننده با امام جمعه پارسیان بودند.

 

گفتنی است کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از 10 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مجمع جهانی اهل بیت. سازمان فرهنگ و ارتباطات و جامعه المصطفی از ۱۲ تا ۲۵ محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد (ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می شود.