معرفی برترین های مسابقات هفته دفاع مقدس کانون امام زین العابدین(ع)
معرفي برترين هاي مسابقات هفته دفاع مقدس کانون امام زين العابدين(ع)

معرفی برترین های مسابقات هفته دفاع مقدس کانون امام زین العابدین(ع)

حجت الاسلام باستين گفت: برترين هاي مسابقات بزرگداشت هفته دفاع مقدس کانون فرهنگي هنري امام زين العابدين(ع) محله نايبند جنوبي بندرعباس معرفي شدند.
شناسه خبر : 16975 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۴

حجت الاسلام « عبدارسول باستین » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان اظهار کرد: مسابقات بزرگداشت هفته دفاع مقدس کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) با هدف پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و فراهم نمودن زمینه جهت آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با دفاع مقدس به مدت یک هفته در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

 

وی با اشاره به « عکس با لباس بسیجی » و « اجرای نوحه حماسی » از رشته های پیش بینی شده برای بخش برادران این دوره از مسابقات بود، افزود: خواهران نیز در رشته های « طرح با چفیه » و « داستان کوتاه » با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) محله نایبند جنوبی بندرعباس عنوان کرد: پس از پایان مهلت تعیین شده، داوران هر بخش به بررسی آثار رسیده پرداختند و از بین شرکت کنندگان، در هر بخش یک نفر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

 

وی گفت: « محمد تراهی » در رشته « عکس با لباس بسیجی » و « اشکان افاضل در رشته « اجرای نوحه حماسی » در بخش برادران به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.

 

باستین اضافه کرد: هیات داوران همچنین در بخش خواهران نیز، « نادیا ناصری » در رشته « طرح با چفیه » و در رشته داستان کوتاه « هلنا یوسفی و آزیتا نمردی » را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

 

وی عنوان کرد: افراد برگزیده جهت دریافت جوایز خود می توانند روز دوشنبه 14مهر بعد از نماز مغرب و عشاء به دفتر کانون فرهنگی هنری واقع در مسجد امام زین العابدین(ع) محله نایبند جنوبی شهر بندرعباس مراجعه کنند.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) از سال ۹۴ با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در مسجدی به همین نام در محله نایبند جنوبی شهر بندرعباس فعالیت خود را آغاز کرد و محور فعالیت آن در حوزه کودک و نوجوان است.