کانون های مساجد از ارکان مهم قرارگاه قرارگاه فرهنگی امامت و ولایت است
کانون هاي مساجد از ارکان مهم قرارگاه قرارگاه فرهنگي امامت و ولايت است
امام جمعه شهرستان پارسیان:

کانون های مساجد از ارکان مهم قرارگاه قرارگاه فرهنگی امامت و ولایت است

حجت الاسلام و المسلمين باراني گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يکي از رکن هاي مهم و اساسي قرارگاه فرهنگي امامت و ولايت است.
شناسه خبر : 16940 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین « محمد بارانی » در نشست با مدیران، ائمه جماعات و مسئولان واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد پارسیان ضمن قدردانی از زحمات فعالان کانون های فرهنگی هنری‌  مساجد شهرستان‌ پارسیان، اظهار کرد: هرمزگان دارای کانون های فعال و شاخص در زمینه امور هنری و دهه کرامت در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این ظرفیت در پارسیان نیز وجود دارد که کانون هایی شاخص در سطح ملی داشته باشد، افزود: به همت فعالان فرهنگی مساجد می توانیم پارسیان را به عنوان قطب فرهنگی در استان هرمزگان و حتی کشور مطرح کنیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان، رونق و آبادانی مساجد را یکی از دغدغه های جدی خود دانست و عنوان کرد: تاکنون چندین نشست با فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار کرده ایم که خروجی خوبی به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: این نشست، عهد و پیمانی است که با انسجام بهتر، طرح قرارگاه های فرهنگی مساجد را پیگیری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بارانی با بیان اینکه بزودی سری دوم بازید از مساجد را آغاز خواهیم کر، افزود: ارکان مساجد باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند و با انسجام و هم‌گرایی در زمینه جذب کودکان و نوجوانان اقدامات موثری داشته باشند.

وی از جزیره ای عمل کردن به عنوان یکی از معضلات حوزه مساجد نام برد و بیان کرد: تا این گونه معضلات وجود داشته باشد دستیابی به اهداف میسر نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان همچنین با تاکید بر اینکه کانون ها باید به بعد هنری توجه داشته باشند، گفت: استعدادهای خوبی در زمینه سرود در شهرستان پارسیان وجود دارد که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه یک سرود خوب و فاخر می تواند تحول معنوی ايجاد کند، عنوان کرد: یکی از رکن های مهم و اساسی قرارگاه فرهنگی امامت و ولايت، کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.