اعضای کانون های مساجد در کارهای فرهنگی از امام سجاد(ع) الگو بگیرند
اعضاي کانون هاي مساجد در کارهاي فرهنگي از امام سجاد(ع) الگو بگيرند

اعضای کانون های مساجد در کارهای فرهنگی از امام سجاد(ع) الگو بگیرند

حجت الاسلام و المسلمين لبخندان گفت: فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بايد با الگوگيري از امام سجاد(ع) در مقابل کمبودها، مشکلات و نارسايي ها احساس ضعف نکنند.
شناسه خبر : 16939 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمين « محمد علی لبخندان » در نشست با مدیران، ائمه جماعات و مسئولان واحد خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد پارسیان که با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام سجاد(ع) بهترین الگوی فعالان فرهنگی در شرایط سخت است، چرا که آن حضرت زمانی کار خود را آغاز کرد که همه فکر می کردند کار تمام شده است.

وی افزود: امام سجاد(ع) در اوج ناباوری ثابت که که می توان در شرایط سخت و بحرانی نیز دین خدا را یاری کرد.

مدیر موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با الگوگیری از امام سجاد(ع) در مقابل کمبودها، مشکلات و نارسایی ها احساس ضعف نکنند.

وی با اشاره به اینکه امام زین العابدین(ع) بهترین الگو در مديريت بحران بودند، خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) در 10 سال اول امامت خسارت هایی که یزید به دین زده بود را بازسازی کرد و در 10 سال آخر امامت نیز زمینه نهضت علمی صادقین(ع) را پایه گذاری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خواست که در کارهای فرهنگی امام جمعه را محور تمام برنامه ها قرار دهید.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه های فرهنگی تک روی نکنید و تعامل داشته باشید، گفت: هیچ گاه در مقابل توطئه های دشمن احساس ضعف نکنيد.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری الشهدا بندرعباس با بیان اینکه ازدشمن توقعی جز دشمنی نیست، تاکید کرد: فعالان فرهنگی مساجد باید در مقابل دشمن وحدت و انسجام داشته باشيد تا ضربه پذیر نباشید.

وی در خاتمه از اهتمام امام جمعه‌ پارسیان و دغدغه جدی وی در زمینه رشد و آبادانی مساجد و همچنین احیای صحیفه سجادیه در این شهرستان قدردانی کرد.