آموزه‌های صحیفه سجادیه بهترین الگو برای معرفی اخلاق اسلامی است
آموزه‌هاي صحيفه سجاديه بهترين الگو براي معرفي اخلاق اسلامي است

آموزه‌های صحیفه سجادیه بهترین الگو برای معرفی اخلاق اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمين لبخندان، با اشاره به اهميت معرفي اخلاق و عرفان اسلامي به جهانيان گفت: صحيفه سجاديه بهترين الگو و منبع براي معرفي اين مولفه است.
شناسه خبر : 15809 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، حجت‌‌الاسلام و المسلمین«محمدعلی لبخندان» در نشست مجازی مدیران ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان‌های سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی به سر می‌بریم که دشمنان اسلام قصد تخریب چهره اسلام را دارند و به دنبال آن هستند که مردم نتوانند اسلام واقعی را بیاموزند.



عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره امام سجاد (ع) ادامه داد: به همین جهت تلاش کردیم با الگو پذیری از چهره امام سجاد(ع) اخلاق و عرفان واقعی آن امام همام را به دنیا نشان بدهیم.



وی تصریح کرد: باید به دنیا نشان دهیم اگر به دنبال اخلاق هستیم بهترین الگو عرفان و اخلاق اسلامی است و در این بین کتاب صحیفه سجادیه می‌تواند این الگو باشد.



حجت‌الاسلام لبخندان ابراز داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا شعاع برنامه‌های امسال کنگره امام سجاد (ع) بسیار گسترده تر از سنوات  گذشته برگزار شده است.



عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره امام سجاد (ع) افزود: با توجه به شرایط موجود اغلب برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود. مانند سنوات گذشته مقید بودیم که در ابتدای کار پیام یکی از مراجع را داشته باشیم که با پیام آیت‌الله همدانی این کنگره آغاز شد.



حجت‌الاسلام لبخندان اظهار کرد: در تلاش هستیم که برنامه‌های مختلفی در استان‌ها ارائه شود و در روز 25 محرم یک گزارش کلی از تمام استان‌ها و شهرستان‌ها ارائه شود.



وی تشریح کرد: خدا را شاکریم که با وجود شرایط استثنائی در کشور شاهد، تلاش مضاعفی در کشورهای دنیا برای شناساندن شخصیت امام سجاد (ع)صورت پذیرفته است.