10 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند
10 زنداني جرائم غيرعمد از زندان‌هاي هرمزگان آزاد شدند

10 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند

همزمان با آغاز به کار دهمين کنگره بين المللي امام سجاد(ع)ودر راستاي عمل به سيره سيدالساجدين، تعداد ۱۰زنداني جرائم غيرعمد از زندان هاي استان هرمزگان آزاد شدند.
شناسه خبر : 15638 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « احمد مرادی نژاد »، مدیرعامل ستاد دیه استان هرمزگان درحاشیه برگزاری آیین افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس اظهار کرد: بدهی این مددجویان 60 میلیارد ریال است که با کمک خیران، تخفیف شاکیان و منابع استانی تامین شده است.

 

وی افزود: مبلغ تامین شده و پیگیری اعصار و تقسیط در محاکم قضایی استان بیش از 57 میلیارد ریال و کمک نمایندگی ستاد دیه هرمزگان 200 میلیون ریال است.

 

مدیرعامل ستاددیه هرمزگان ادامه داد: این افراد به علت ناتوانی در پرداخت مهریه ومحکومیت مالی در زندان بودند.

 

مرادی نژاد خاطرنشان کرد: افراد خیر می‌توانند کمک‌های نقدی را به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ و یا با شماره #۷۷۷۷۰۷۶۷۸۰ برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد واریز کنند.

 

 گفتنی است کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مجمع جهانی اهل بيت. سازمان فرهنگ و ارتباطات‌ و جامعه المصطفی از 12 تا 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می شود.