شعاع کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) تا آمریکای لاتین و اروپا گسترده شده است
شعاع کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع) تا آمريکاي لاتين و اروپا گسترده شده است

شعاع کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) تا آمریکای لاتین و اروپا گسترده شده است

کمالي زرکاني گفت: امروز شعاع کنگره بين المللي امام سجاد(ع) از آسيا تا آمريکاي لاتين و اروپا گسترده شده است.
شناسه خبر : 15635 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « رضا کمالی زرکانی » در آیین افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، اظهار کرد: بر خود می بالیم که استان هرمزگان میزبان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در طول 10 سال متوالی است.

 

وی افزود: امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا، عنایت ائمه به ویژه امام سجاد(ع) موجب شد تا این حرکت فرهنگی معنوی موثر متوقف نشود و هم اکنون شاهد برگزاری آیین افتتاحیه این رخداد هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) قدمی کوچک در راستای معرفی معارف امام سجاد(ع) و صحیفه سجادیه است.

 

وی افزود: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) تلاش می کند تا آن گونه که شایسته است شخصیت آن امام همام را به جهانیان معرفی کند.

 

گفتنی است کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مجمع جهانی اهل بيت. سازمان فرهنگ و ارتباطات‌ و جامعه المصطفی از 12 تا 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می شود.