پویش نذر امام سجاد(ع) راه‌اندازی شد
پويش نذر امام سجاد(ع) راه‌اندازي شد

پویش نذر امام سجاد(ع) راه‌اندازی شد

الهياري گفت: در آستانه برگزاري دهمين کنگره بين المللي امام سجاد(ع)، پويش نذر امام سجاد(ع) با رويکرد ترويج سيره اجتماعي سيدالساجدين راه اندازي شد.
شناسه خبر : 15411 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « علی الهیاری » اظهار کرد: کمک به تامین مسکن نیازمندان، تهیه جهیزیه زوج های جوان و تامین اقلام تحصیلی دانش آموزان نیازمند ازجمله اهداف راه اندازی پویش نذر امام سجاد(ع) است.

 

وی افزود: عموم مردم می توانند با ارسال کمک های نقدی خود به شماره کارت 6037997950059601 در پویش نذر امام سجاد(ع) مشارکت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، شیوه های نذورات مردمی در ماه محرم دچار تغییراتی شده و مشارکت دادن نذورات در پویش نذر امام سجاد(ع) می تواند یکی از بهترین روش ها باشد.

 

وی از کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان به عنوان شاخصه برجسته ائمه اظهار(ع) ازجمله امام سجاد(ع) نام برد و عنوان کرد: آن حضرت در طول حیات مبارکشان همواره در راه دستگیری از فقرا و نیازمندان در تلاش بودند و کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با راه اندازی پویش نذر امام سجاد(ع) زمینه را برای عمل کردن افراد به سیره ائمه(ع) فراهم کرده است.

 

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از 12 تا 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می شود.