اعضای کانون سادات گورزانگ به دیدار خانواده شهید علی دوامی رفتند
اعضاي کانون سادات گورزانگ به ديدار خانواده شهيد علي دوامي رفتند

اعضای کانون سادات گورزانگ به دیدار خانواده شهید علی دوامی رفتند

همزمان با پنجمين روز از ماه محرم و ايام سوگواري اباعبدالله الحسين، اعضاي کانون فرهنگي هنري سادات روستاي گورزانگ شهرستان ميناب به ديدار خانواده شهيد « علي دوامي » رفتند.
شناسه خبر : 15392 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « محمد جعفری » در حاشیه اجرای طرح گفت: سه شنبه های تکریم از طرح های ابتکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که هر هفته به همت کانون های فرهنگی هنری در حال برگزاری است.

 

وی افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب این طرح با حضور در منازل خانواده های معظم شاهد ضمن دلجویی از این خانواده ها، خود نیز با سیره شهدا آشنا می شوند و با آرمان های والای شهیدان تجدید پیمان می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سادات روستای گورزانگ  ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: اجرای طرح سه شنبه های تکریم نیز با هداف تکریم از نخبگان حوزه های مختلف به ویژه خانواده های شهدا در دستور کار کانون ها قرار دارد.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری سادات در طول سال و به ویژه در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت ازجمله دیدار و دلجویی از خانواده معظم شاهد را برگزار می کند.

 

حجت الاسلام « ابوذر زارعی »، عالم دینی روستای گوزرانگ نیز ضمن بیان جایگاه شهدا در پیشگاه الهی، از خانواده معظم شهید علی دوامی تجلیل کرد.

 

سرگرد مجتبی فرحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی بخش بنذرک و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج گورزانگ نیز در این دیدار حضور داشتند.

 

شهید « علی دوامی » یکم فروردین سال 44 در روستای گورزانگ متولد شد و سوم خرداد سال 1366 در ابوغریب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

گفتنی است روستای گورزانگ از توابع بخش بندزرک شهرستان میناب ۱۲ شهید را تقدیم نظام کرده است.