اعلام فراخوان استانی روستای دوستدار صحیفه سجادیه
اعلام فراخوان استاني روستاي دوستدار صحيفه سجاديه

اعلام فراخوان استانی روستای دوستدار صحیفه سجادیه

حجت الاسلام پهلواني گفت: در آستانه برگزاري دهمين کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع)، فراخوان روستاي دوستدار صحيفه سجاديه در گستره استان هرمزگان اعلام شد.
شناسه خبر : 15359 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » به تشریح محورهای این فراخوان پرداخت و اظهار کرد: فعالیت تبلیغی ترویجی(بزرگداشت، همایش و مراسم ویژه امام سجاد(ع) یا صحیفه سجادیه)، فعالیت علمی و آموزشی(برگزاری کارگاه های آموزشی، دوره آموزشی حفظ صحیفه، چاپ کتاب و مقاله و ...) و فضای مجازی(تولید محتوا، تولید نرم افزار یا اپلیکیشن، راه اندازی کانال یا سایت و ...) از محورهای فراخوان است.

 

وی افزود: گزارش ها باید در قالب فیلم کوتاه یا کلیپ به همراه فرم های مربوطه به تایید مدیر کانون فرهنگی هنری و دهیار روستا و در یک دی وی دی به دبیرخانه کنگره و یا شماره مجازی 09176476165 ارسال شود.

 

دبیر اجرایی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ادامه داد: گزارش فعالیت ها باید همراه با مستندات مربوط به سه سال گذشته(محرم 96 تا محرم سال جاری) باشد.

 

وی آدرس سایت جهت دریافت فرم شرکت در فراخوان را cisajad.ir اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا 16 شهریور ماه جاری مصادف با 17 محرم تعیین شده است.

 

پهلوانی اضافه کرد: زمان اعلام برگزیدگان این فراخوان نیز 25 محرم و همزمان با برگزاری آیین اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است.

 

وی به جوایز پیش بینی شده در این فراخوان اشاره کرد و افزود: 30 میلیون ریال به روستای دوستدار کتاب و 10 میلیون ریال نیز به پنج روستایی که بیشترین اقدامات در راستای اهداف این فراخوان انجام داده اند پرداخت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان عنوان کرد: این برنامه به همت دبیرخانه کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، ستاد هماهنگی کانون های مساجد و دبیرخانه فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 9 سال پیش همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از 12 تا 25 محرم همزمان سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می شود.