بزرگداشت دهه امامت و ولایت در هرمزگان؛ از برگزاری مسابقه بهترین دل‌نوشته تا اطعام نیازمندان در کانون نینوا
بزرگداشت دهه امامت و ولايت در هرمزگان؛ از برگزاري مسابقه بهترين دل‌نوشته تا اطعام نيازمندان در کانون نينوا

بزرگداشت دهه امامت و ولایت در هرمزگان؛ از برگزاری مسابقه بهترین دل‌نوشته تا اطعام نیازمندان در کانون نینوا

داوري به تشريح برنامه هاي کانون فرهنگي هنرذي نينواي بخش بيکاه شهرستان رودان پرداخت و از از برگزاري مسابقه بهترين دل نوشته تا اطعام نيازمندان خبرداد.
شناسه خبر : 14162 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

« مصطفی داوری » در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) در استان هرمزگان از غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان به ویژه شیعیان نام برد و عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری نینوا به منظور تبیین فلسفه غدیر و امامت و ولایت، برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نینوا بخش بیکاه  با اشاره به شاخص ترین برنامه های غدیری کانون فرهنگی هنری نینوا، افزود: راه اندازی کاروان غدیر در خیابان و پخش مولودی، برگزاری مسابقه بهترین‌ دلنوشته و یا متن زیبا در مورد غدیر و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر ویژه کودکان بخشی از این برنامه هاست.

 

وی تبلیغات محیطی‌ و‌آذین‌بندی مسجد، عطر افشانی و غبارروبی قبور سادات شهر و تکریم سادات با ارسال پیام ویژه تبریک و تماس تلفنی به وسیله روحانی مسجد و حضور در منزل ایشان البته دو سه نفر با رعایت پروتکل ها را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

 

داوری افزود: دادن هدیه به کودکانی که نام علی و  امیر  دارند، پخش سرود و مولودی غدیر در بلند گوی مسجد و برگزاری مسابقه سؤالی غدیر و هدیه به برترین ها ی مسابقه از دیگر برنامه های شاخص کانون است.

 

وی از اطعام نیازمندان در روز غدیر به کمک خیرین منطقه به عنوان یکی دیگر از برنامه ها نام برد و افزود: برنامه ختم قرآن و صلوات هدیه به روح مطهر آقا امیرالمومنین(ع) در فضای مجازی نیز پیش بینی شده است.

 

داوری سخنرانی سه دقیقه ای با موضوع غدیر و انتشار در فضای مجازی با کمک روحانی مسجد و تشریح خطبه غدیر در فضای مجازی توسط روحانی مسجد را بخش دیگری از برنامه های کانون فرهنگی هنری نینوا در دهه امامت و ولایت برشمرد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری نینوا با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در مسجد چهارده معصوم(ع) مرکز بخش بیکاه شهرستان رودان فعالیت می کند.