برگزاری پویش مجازی «سجاده خورشید» با محور دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)
برگزاري پويش مجازي «سجاده خورشيد» با محور دهمين کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع)

برگزاری پویش مجازی «سجاده خورشید» با محور دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)

کمالي زرکاني از اجراي پويش سجاده خورشيد با هدف توليد و انتشار محتوا با موضوع معارف امام سجاد(ع) در بستر فضاي مجازي خبرداد.
شناسه خبر : 13724 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان: «رضا کمالی زرکانی» در نشست هم‌اندیشی دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی همکاری همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با کنگره، اظهار کرد: برنامه های متنوعی را برای نشر اندیشه و معارف امام سجاد(ع) در ایام برگزاری کنگره تدارک دیده‌ایم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از اجرای طرح نذر امام سجاد(ع) با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از این برنامه ها یاد کرد و افزود: برگزاری نهمین دوره آموزشی «سفیران ولایت» با محوریت صحیفه سجادیه در سطح ملی و به صورت مجازی از دیگر برنامه هاست.

 

وی گفت: اجرای پویش «سجاده خورشید» با هدف تولید و انتشار محتوا با موضوع معارف امام سجاد(ع) در بستر فضای مجازی از شاخص ترین برنامه هاست.

 

کمالی زرکانی افزود: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری دادگستری هرمزگان و ستاد دیه استان بخش دیگری از این برنامه هاست.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.