مدارس و مراکز هم نام امام سجاد(ع) در حوزه‌های علمیه به صورت شبکه به یکدیگر متصل هستند
مدارس و مراکز هم نام امام سجاد(ع) در حوزه‌هاي علميه به صورت شبکه به يکديگر متصل هستند

مدارس و مراکز هم نام امام سجاد(ع) در حوزه‌های علمیه به صورت شبکه به یکدیگر متصل هستند

حجت الاسلام طيب حسيني گفت: مدارس و مراکز هم نام امام سجاد(ع) زير مجموعه حوزه هاي علميه کشور به صورت شبکه به هم متصل شده اند و در فعاليت ها هم‌پوشاني دارند.
شناسه خبر : 13722 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام « سید حسن طیب حسینی » در نشست هم اندیشی برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: مدارس و مراکز هم نام امام سجاد(ع) زیر مجموعه حوزه های علمیه کشور به صورت شبکه به هم متصل شده اند و در فعالیت ها همپوشانی دارند.

 

وی افزود: در مواد درسی، جزوه ها و کتاب های حوزه از آثار مرتبط با امام سجاد(ع) از جمله صحیفه سجادیه و رساله الحقوق استفاده خواهد شد.

 

نماینده حوزه های علمیه کشور عنوان کرد: حوزه همچون سال های قبل از برگزار کنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) حمایت خواهد کرد.

 

وی گفت: این رخداد فرهنگی معنوی یکی از برنامه های مهم و شاخص در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) به ویژه سیدالساجدین است که باید مورد حمایت همگان قرار گیرد.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.