آمادگی آستان قدس از میزبانی آیین اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)
آمادگي آستان قدس از ميزباني آيين اختتاميه دهمين کنگره بين المللي امام سجاد(ع)

آمادگی آستان قدس از میزبانی آیین اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)

حجت الاسلام بخشي، از آمادگي آستان قدس رضوي آمادگي براي ميزباني آيين اختتاميه دهمين کنگره بين المللي امام سجاد(ع) خبرداد.
شناسه خبر : 13716 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « بخشی » در نشست هم اندیشی برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه هایی در طول سال در رابطه با صحیفه سجادیه در حرم مظهر علی بن موسی الرضا(ع) و سایر اماکن زیر مجموعه آستان قدس رضوی اجرا می شود.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی و رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم مطهر، افزود: چانچه در زمان برگزاری آیین اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) شرایط برای برپایی جلسه حضوری فراهم شود، آستان قدس این آمادگی را دارد که میزبان این رخداد معنوی مهم در سالن قدس و یا یکی از سالن های حرم مطهر باشد.

 

 نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه از میزبانی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) استقبال می کنیم، عنوان کرد: مجموعه آستان قدس و تولیت حرم مطهر امام رضا(ع) با افتخار در خدمت کنگره خواهد بود.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.