پیش‌نشست‌های دهمین کنگره امام سجاد(ع) در کشورهای خارجی برگزار می‌شود
پيش‌نشست‌هاي دهمين کنگره امام سجاد(ع) در کشورهاي خارجي برگزار مي‌شود

پیش‌نشست‌های دهمین کنگره امام سجاد(ع) در کشورهای خارجی برگزار می‌شود

شيرزاد گفت: پيش نشست‌هاي دهمين کنگره امام سجاد(ع) در کشورهاي خارجي از جمله عراق، لبنان و پاکستان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 13715 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « رمضانعلی شیرزاد » در نشست هم اندیشی برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: جامعه المصطفی العالمیه همکاری با ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) را جزء افتخارات خود می داند.

 

نماینده اجرایی جامعه المصطفی العالم به برگزاری برنامه های کنگره دهم در بَعد بین الملل اشاره کرد و افزود: امسال برنامه های کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در دو بخش پیش نشست ها و برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری برنامه های پیش نشست فراهم است، عنوان کرد: این برنامه ها در کشورهای عراق، لبنان و پاکستان برگزار می شود.

 

شیرزاد افزود: فعالان فرهنگی بسیاری از کشورها نیز خواستار میزبانی از برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) هستند که پس از بررسی و جمع بندی نهایی، اسامی این کشورها نیز اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.